Klantenservice

Waarmee kunnen we je helpen?

Klachten?

Klachten?

Klachten

Heb je na contact met onze klantenservice nog een klacht?
Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij je om telefonisch contact met ons op te nemen via 0529 - 760 100 (lokaal tarief), of een e-mail te sturen naar ons via het contactformulier. 
Je ontvangt uiterlijk binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie op jouw klacht met daarbij een oplossing voor het probleem.


Schriftelijk

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om je klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij je vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:
- Ordernummer(s). Dit 7-cijferige nummer vind je in de e-mails die je van ons hebt ontvangen.
- Uw naam, adres, woonplaats en uw telefoonnummer

Je kunt jouw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:

Timberprint BV
T.a.v. Afdeling Klachten
Rollecate 71
7711 GG NIEUWLEUSEN

Zodra jouw klacht is ontvangen, sturen we je een ontvangstbevestiging.
Je ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of 
via de e-mail een inhoudelijke reactie.

Klachtencommissie

Mocht je, ondanks al onze inspanningen, nog geen genoegen nemen met onze oplossingen? Dan kun je klacht/geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel www.sgc.nl. Ook kun je met jouw klacht terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR) via de website van het ODR.