Klantenservice via WhatsApp

Voor al je vragen over het printen van foto's op hout en de status van jouw bestelling.

WhatsApp jouw vraag

Binnen 2 uur antwoord

*op werkdagen tussen 8.00 - 17.30

1. Voeg ons toe 

Voeg ons gemakkelijk toe aan je contacten!


Voeg Steelprint Klantenservice toe aan uw WhatsApp contacten!

 

Of handmatig : TimberPrint - 06 - 25 25 50 56.

2. Start een nieuwe chat 

Stel je vraag in een nieuwe chat 

Open een nieuwe chat met de TimberPrint klantenservice. Je kunt nu jou vraag stellen aan onze klantenservice. Wij beantwoorden jouw vraag op werkdagen binnen 2 uur.

3. Stuur ons je foto's of video's 

Verduidelijk je vraag door foto's te sturen 

Via Whatsapp is het sturen van een foto of een video erg gemakkelijk. Je kunt je vraag verduidelijken door een foto en/of video te sturen met betrekking tot jouw vraag. Op deze manier kunnen wij je nog beter helpen!

Welk houtsoort moet ik kiezen?

Aan de hand van jouw wensen adviseren wij jou een houtsoort!

Wil je dat de kleuren van jouw foto erg kleurkrachtig zijn? Kies dan voor Whitewash. Wens je meer een brocante uitstraling? Dan kan een foto op Steigerhout wat voor jou zijn.
Aan de hand van je wensen en ideeën kunnen wij jou via WhatsApp verder helpen in de keuze voor een houtsoort.

Welk formaat adviseren jullie?

Stuur foto's van jouw situatie zodat wij beter advies kunnen geven!

Via WhatsApp is het erg gemakkelijk om foto's of video's te sturen van uw situatie. Wanneer jij een foto stuurt van jouw situatie, kunnen wij je makkelijker een advies geven over het formaat van jouw foto op hout. 

 

Wanneer kan ik mijn bestelling thuis verwachten? 


Vragen over de levering van jouw paneel? 

Jouw bestelling wordt binnen 4 werkdagen verzonden en een spoed bestelling voor 12:00 uur bestelt wordt dezelfde dag nog verzonden. Wanneer je meer vragen hebt over de levering van je bestelling, dan is het mogelijk om jouw vraag te stellen via WhatsApp. 

Is er iets niet duidelijk over het bestelproces?


Via Whatsapp kunnen wij jou helpen wanneer je vastloopt in het bestelproces!

Wanneer er iets nog niet helemaal duidelijk is over het bestelproces dan kun je ons je vraag stellen via WhatsApp.